آیا می توانم با کراتینین 2.03 بیمار و مرحله 3 CKD دریافت بازیابی از این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین یکی از شاخص های مهم از عملکرد کلیه است، می تواند درجه آسیب کلیه در برخی خاصی را منعکس کند. سپس آن را جدی بیمار با کراتینین 2.03 و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ آیا می توان برای آنها به بهبود از آن؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

همانطور که همه ما با توجه به مقادیر کراتینین می دانید، CKD را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. کراتینین 2.03 فقط بالاتر که کراتینین 2.0 که بالاترین تعداد از مرحله 2، پس اگر شما با کراتینین 2.03 می باشد که بدین معناست که شما در مرحله 3 است، اما آن را بسیار جدی برای بیمار مبتلا به آن نشده است، آنها نیز شانس برای گرفتن داشته باشند بهبودی از آن اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت کنید. پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما اختراع میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن را به یک درمان موثر برای CKD است. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیماران دریافت کرده اند به صورت رایگان از آن و یا حداقل بهتر شود. اما هنوز هم با همه مردم در سراسر جهان شناخته شده نیست، برای انواع بسیاری از دلایل. به منظور کمک به بیمار بیشتر، ما در حال تلاش برای گسترش آن به جهان است. اگر شما علاقه مند به این روش درمان می باشد، شما می توانید با کارشناسان آنلاین ما چت و یا پیام های زیر را ترک کنند.

از آنجا که بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، بنابراین در طول درمان، ما چندین روش های درمانی ترکیب برای رسیدن به اثر بهتر درمانی. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما برای آنها مناسب می باشد، شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق خود را از قبیل سن، نام و نام خانوادگی، بیماری های تاریخ، گزارش تست و غیره ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با کراتینین 2.03 بیمار و مرحله 3 CKD دریافت بازیابی از این





:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 03، مرحله 3 CKD، آیا می توانم با کراتینین 2 , 03 بیمار و مرحله 3 CKD دریافت بازیابی از این ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: